Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Wstaw pierwszy produkt.

Darmowa wysyłka! Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Dodano do koszyka!
Razem:
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0 W Twoim koszyku jest 1 produkt.
Razem produkty:
Razem:
Kontynuuj zakupy Realizuj zamówienie

Pielęgnacyjne rytuały. Joga twarzy krok po kroku.

Pielęgnacyjne rytuały. Joga twarzy krok po kroku.

Czy wiesz, że możesz ćwiczyć również mięśnie twarzy? Wszystko to za sprawą specjalnej techniki - jogi twarzy! Regularnie wykonywany trening mięśni twarzy to naturalny sposób, by poprawić owal twarzy, zapobiegać zmarszczkom, a także pobudzić krążenie krwi i limfy. A co najlepsze - tego typu praktyka działa nie tylko upiększająco, ale i relaksująco.

Co daje joga twarzy i jak wykonać ją prawidłowo? Odpowiadamy!

Z tego artykułu dowiesz się:

  • czym jest i skąd pochodzi joga twarzy,
  • co dają ćwiczenia twarzy i dlaczego działają,
  • jak prawidłowo wykonać jogę twarzy,
  • jakie kosmetyki stosować, by przedłużyć efekty jogi twarzy.

Joga i temat jogi twarzy

Joga twarzy - pochodzenie.

Mówiąc o ćwiczeniach mięśni twarzy, zacznijmy od tego czym jest i skąd pochodzi joga twarzy. Metoda ta wywodzi się z Japonii, a wiele jej technik jest zakorzenionych we wschodnich filozofiach i przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Praktyki są stosowane od tysięcy lat i cenione nie tylko ze względu na poprawę urody, ale i ogólnej kondycji organizmu.

Joga twarzy polega na wykonywaniu ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie twarzy, zapewniając efekt odprężenia, dotlenienia i relaksu. Regularny trening pozwoli Ci wzmocnić linię twarzy, zredukować liczbę bruzd oraz zmarszczek, a także pozytywnie wpłynie na Twoje samopoczucie.

Co daje joga twarzy?

Jeżeli chcesz utrzymać ciało w dobrej kondycji, dbasz o aktywność i ćwiczysz je regularnie. Podobnie jest z mięśniami twarzy - jeśli chcesz poprawić owal twarzy i wyraźnie ujędrnić skórę, przywracając jej zdrowszy i młodszy wygląd, joga twarzy jest dla Ciebie!

Jakich rezultatów możesz się spodziewać wykonując ćwiczenia jogi twarzy? Oto efekty:

  • wymodelowanie owalu twarzy i lifting szyi,
  • wygładzenie zmarszczek mimicznych wokół oczu i ust oraz uniesienie kącików ust,
  • likwidacja drugiego podbródka,
  • poprawa wyglądu policzków i kości policzkowych,
  • zmniejszenie cieni i obrzęków pod oczami,
  • poprawa krążenia krwi i limfy,
  • odmłodzenie wyglądu twarzy poprzez lepszą jędrność, napięcie oraz poprawę kolorytu,
  • relaks i lepsze samopoczucie.

Joga twarzy efekty

Joga twarzy krok po kroku. Poznaj relaksacyjne i pielęgnacyjne ćwiczenia.

Podczas praktyki jogi twarzy, ćwiczenia możesz wykonywać stojąc, siedząc, a nawet leżąc. Na początku Twojej drogi, zadanie z pewnością ułatwi Ci wykonywanie treningu przed lustrem. Gdy już nabierzesz wprawy będziesz mogła położyć się wygodnie i wykonywać jogę twarzy nawet przed snem!

Poniżej zabraliśmy dla Ciebie najbardziej popularne, podstawowe ćwiczenia, które uwzględnia joga twarzy!

Ćwiczenia na podbródek

Ćwiczenia na podbródek nie koncentrują się jedynie na twarzy, ale przede wszystkim na szyi, na której to oznaki starzenia pojawiają się najszybciej.

  • Ćwiczenie 1: Unieś głowę, wydłuż szyję, a brodę wysuń lekko do przodu. Powolnie i precyzyjnie poruszaj dolną szczęką w kolejności dół, przód, góra. Wykonaj 3 serie złożone z 10 powtórzeń.
  • Ćwiczenie 2: Wyciągnij głowę ku sufitowi, równocześnie wysuwając żuchwę. Wykonaj 10 powtórzeń, każde z nich po koło 5 sekund.

Ćwiczenie na owal twarzy

Podobnie jak w wypadku ćwiczeń na podbródek, ćwiczenia na owal twarzy również angażują mięśnie szyi, a konkretniej polegają na ich rozciąganiu.

  • Ćwiczenie: Otwartymi dłońmi obejmij podbródek oraz boki twarzy. Opuszczaj żuchwę, równocześnie napierając na nią dłońmi, by zatrzymać ruch brody. Wykonaj 3 powtórzenia, każde po około 10 sekund.

Ćwiczenia na opadające policzki

Podczas ćwiczeń na opadające policzki, czyli tak zwane chomiki na twarzy ważne jest wzmacnianie mięśni jarzmowych, które odpowiadają za owal twarzy oraz rozluźnianie mięśni, które wpływają na obniżenie kącików ust.

  • Ćwiczenie 1: Naprzemiennie nadymaj i wciągaj policzki. Wykonaj 3 serie złożone z minimum 20 powtórzeń.
  • Ćwiczenie 2: W pozycji poziomej chwyć ustami ołówek lub słomkę tak, by zawinąć czerwień wargową do wewnątrz. Następnie spróbuj się uśmiechnąć. Wykonaj 3 powtórzenia, każde po około 10 sekund.

Ćwiczenie na opadanie kącików ust

Wykonując ćwiczenia na opadające kąciki ust, należy rozluźnić grupę mięśni, które znajdują się pod dolną linią warg. To właśnie one obniżają kąciki ust, ale również przyczyniają się do powstawania chomików na twarzy.

  • Ćwiczenie: Zacznij od natłuszczenia skóry. Następnie z pomocą kciuka i palca wskazującego chwyć mięsień znajdujący się pod dolna linią warg, kciukiem - wewnątrz, natomiast palcem wskazującym - na zewnątrz. Wykonuj posuwiste ruchy, kierując się od dołu ku górze. Wykonaj 3 serie złożone z 10 powtórzeń na każdą ze stron.

Ćwiczenia na bruzdy nosowo-wargowe

Bruzdy nosowo-wargowe z wiekiem stają się głębsze, ponieważ mięśnie policzków słabną, a te na skutek nadmiaru skóry i tłuszczu - zaczynają opadać. Trening, który je wzmocni to najlepszy sposób, by zmniejszyć ich widoczność.

  • Ćwiczenie 1: Otwórz usta tak, jak podczas wypowiadania literki "o", a wargi zawiń za zęby. Wykonaj 3 powtórzenia, każde z nich po około 10 sekund.
  • Ćwiczenie 2: Wymasuj wewnętrzną stronę jamy ustnej, zmierzając językiem w górę i w dół wzdłuż bruzd nosowo-wargowych. Wykonaj 3 serie złożone z 10 powtórzeń na każdą ze stron.

Jak zacząć uprawiać jogę twarzy

Ćwiczenia mięśni twarzy - kiedy zacząć?

Nigdy nie jest za późno, by wzmocnić mięśnie twarzy i szyi, poprawić krążenie krwi i limfy czy zmniejszyć stres i napięcie. Joga twarzy działa niezależnie od metryczki i jest świetnym sposobem, by przywrócić skórze zdrowy wygląd, a także odprężyć się i poprawić samopoczucie.

Najlepszy wiek na rozpoczęcie ćwiczeń mięśni twarzy nie istnieje. By działać zapobiegawczo, możesz zacząć już po 18. roku życia, włączając jogę do codziennej pielęgnacji twarzy. Jeżeli jednak jesteś starsza, a wcześniej nie myślałaś, by przeciwdziałać przyszłym zmarszczkom - wszystko przed Tobą! Pamiętaj jednak, że im później zaczniesz ćwiczenia mięśni twarzy, tym delikatniejszy powinien być trening. Skóra w wieku 40 czy 50 lat jest mniej elastyczna, a zbyt intensywne rozciąganie mięśni twarzy może doprowadzić do pogłębienia się zmarszczek, zamiast ich redukcji.

Joga twarzy - jak często ćwiczyć?

Podobnie jak przy treningu innych partii ciała, podczas wykonywania jogi twarzy kluczowa jest regularność i długotrwałe działanie. Nie ulega jednak wątpliwości, że warto - ćwiczenia mięśni twarzy dla wielu osób stanowią naturalną alternatywę dla inwazyjnych i kosztownych zabiegów medycyny estetycznej.

Jogę twarzy najlepiej włączyć do codziennej, wieczornej rutyny poświęcając około 10-15 minut na trening. Przy systematycznych ćwiczeniach pierwsze efekty zauważysz już po 3-4 tygodniach. Możesz spodziewać się przede wszystkim odprężenia mięśni twarzy, co zaowocuje uczuciem relaksu oraz skórą twarzy, która wygląda na zdrowszą i bardziej wypoczętą.

Joga twarzy ćwiczenia

Kosmetyki Organique, których warto użyć, by zwiększyć efekt po wykonanej jodze twarzy.

Mimo, że joga twarzy pozwoli Ci wyraźnie ujędrnić skórę i przeciwdziałać powstawaniu zmarszczek, nie oznacza to, że powinnaś zrezygnować z pielęgnacji i odstawić na bok kremy czy sera, które dotychczas gościły w Twojej kosmetyczce.

Dla najlepszych efektów spraw, by joga twarzy i pielęgnacja stały się synergicznymi elementami codziennych rytuałów. Przerodź ten czas w chwilę relaksu, moment tylko dla Ciebie po aktywnym dniu. Po dokładnym, wieczornym oczyszczeniu nałóż serum oraz krem, wykonując w tym czasie delikatny masaż twarzy, a następnie poświęć kwadrans na jogę twarzy. Takie połączenie to najlepszy sposób, by ujędrnić skórę twarzy i odzyskać młody wygląd.

Jeśli szukasz porad, jak zadbać o skórę, której brakuje elastyczności i naturalnego blasku, wróć do artykułu "Cera dojrzała w pielęgnacji. Jakie kosmetyki pozwolą odzyskać jej blask?".

Terapia Przeciwzmarszczkowa Eternal Gold i joga twarzy - ujędrnienie gwarantowane!

Jakie kosmetyki do pielęgnacji twarzy stosować, by zintensyfikować ujędrniające i modelujące efekty jogi twarzy? Doskonałym wyborem będzie Terapia Przeciwzmarszczkowa Eternal Gold stworzona z myślą o skórze dojrzałej, suchej i wrażliwej. Formuły kosmetyków zawierają składniki aktywne pochodzenia naturalnego, które wykazują właściwości ujędrniające, wygładzające i regenerujące, w tym na uelastyczniające złoto koloidalne oraz przeciwzmarszczkowy olej z hiszpańskiej lawendy.

By zintensyfikować ujędrniające działanie jogi twarzy, wybierz:

  • Ujędrniające serum do twarzy Eternal Gold o wysokim stężeniu składników aktywnych pochodzenia naturalnego, które wykazuje silne właściwości przeciwstarzeniowe. Jego lekka, ale bogata formuła różni się od kremu - kosmetyk zawiera maksymalne stężenie przeciwzmarszczkowego oleju z hiszpańskiej lawendy, dzięki czemu zapewnia szybsze, zauważalne efekty w krótszym czasie. To świetny sposób, by zintensyfikować działanie dalszych kroków pielęgnacji!
  • Przeciwzmarszczkowy krem na dzień oraz krem na noc Eternal Gold, które skutecznie odpowiedzą na zmieniające się potrzeby Twojej skóry. Dla najlepszych efektów aplikuj je tuż po nałożeniu serum, by zabezpieczyć skoncentrowane składniki aktywne zawarte w kosmetyku. Krem na dzień zapewni Ci odpowiednią dawkę nawilżenia w ciągu dnia i skutecznie zabezpieczy skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, natomiast krem na noc zadba odżywienie i intensywną regenerację podczas snu.
  • Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy Eternal Gold, który będzie doskonałym uzupełnieniem codziennej rutyny i pozwoli Ci zatroszczyć się o wyjątkowo delikatną, skłonną do powstawania zmarszczek mimicznych skórę wokół oczu. Jego bogata formuła zawiera naturalne składniki i ekstrakty roślinne, które poprawiają napięcie, wygładzają i minimalizują kurze łapki. Co więcej, drobinki złota zastosowane w kosmetyku subtelnie rozświetlą skórę, wydobywając piękno spojrzenia i tuszując drobne niedoskonałości.

Stwórz swój rytuał z Organique

Joga twarzy to naturalny sposób, by ujędrnić skórę i nadać jej zdrowego, promiennego wyglądu. Jeżeli chcesz znaleźć powód, by włączyć ją do Twojej rutyny, postaraj się wykonywać codzienne, 15-minutowe ćwiczenia przez najbliższy miesiąc. Pierwsze rezultaty zauważysz bardzo szybko, a te z pewnością zmotywują Cię do dalszych działań i sprawią, że nie będziesz chciała rezygnować z regularnej praktyki!

  Wiktoria Erd

Specjalistka ds. Social Media
Miłośniczka kawy i wszystkiego, co przyjemne dla oka.
Na co dzień docenia i podziwia modę, fotografię, architekturę oraz design,
nieustannie poszukując inspiracji w tych dziedzinach - zarówno prywatnie, jak i zawodowo.
Przywiązanie do detalu oraz zamiłowanie do piękna, łączy z wykształceniem brandingowym.

Komentarz został dodany. Dziękujemy!
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy
Facebook

Newsletter

Odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy i otrzymuj informacje o naszych nowościach