Kategorie
- Kosmetyki naturalne Organique
- Zestawy prezentowe
- Próbki
- Bestsellery
- Akcesoria
Mapa strony
Nasza oferta
Twoje konto
Kategorie
- Kosmetyki naturalne Organique
- Zestawy prezentowe
- Próbki
- Bestsellery
- Akcesoria
Strony
- Główna
- Warunki korzystania ze sklepu internetowego
- Strony
- O nas
- Otwórz z nami sklep
- Sklepy w Polsce
- Sklepy za granicą
- Kontakt
- Rynki dystrybucji
- Karty Podarunkowe
- Klub Organique
- Poznaj Organique
- Nagrody
- Praca
- Zestawy prezentowe Organique
- Projekty UE
- Formularz zgłoszeniowy niepożądanego działania kosmetyku
- Mydła reklamowe
- Przedstawiciele Organique Professional
- Oferta dla firm
- Newsletter
- Woda żywa w kosmetykach Organique
- Warsztaty kosmetyczne
- Personalizacja produktów
- Private Label
- Organique Professional SPA
- Szkolenia Organique Professional Spa
- Autorskie rytuały Organique Professional Spa
- Katalog Professional Spa
- Najczęściej zadawane pytania
- O marce
- Zakupy w sklepie stacjonarnym
- 1. Dlaczego warto odwiedzić Organique stacjonarnie
- 2. Odpowiedź na najczęściej zadawane pytanie! - “Co tak pięknie pachnie w waszych sklepach?”
- 3. Jak dołączyć do klubu lojalnościowego Organique?
- 4. Co daje Klub lojalnościowy Organique?
- 5. Czy kartę lojalnościową Organique trzeba nosić przy sobie?
- 6. Czy karta lojalnościowa łączy się z zakupami online?
- 7. Czy można zwrócić zakupione kosmetyki stacjonarnie?
- 8. Czy w asortymencie posiadamy jedynie produkty marki Organique?
- Zamówienia internetowe
- 1. Jak zapisać się do newslettera & jakie korzyści z tego płyną?
- 2. Nie przyszedł mail odnośnie newslettera/rabatu? – sprawdź gdzie mógł trafić.
- 3. W jakim czasie zakupy online trafiają do Twojego domu?
- 4. Dlaczego nie naliczył się rabat na darmową wysyłkę w koszyku sklepu internetowego?
- 5. Czy wysyłamy nasze kosmetyki dla Ciebie za granicę?
- 6. Czy istnieje możliwość wysłania zestawu prezentowego bezpośrednio do osoby, którą chcemy nim obdarować?
- 8. Jak wygląda proces zwrotu zakupionego towaru?
- 9. Czy w sklepie można zrobić zamówienie z odroczonym terminem płatności?
- O składnikach aktywnych
- O kosmetykach
- 1. Czy nasze kosmetyki są naturalne i nie uczulają?
- 2. Czy nasze kosmetyki są testowane na zwierzętach?
- 3. Jakie opakowania stosujemy do naszych kosmetyków?
- 4. Dlaczego nie stosujemy podziału kosmetyków ze względu na wiek?
- 5. Czy nasze kosmetyki są bezpieczne dla kobiet ciężarnych?
- 6. Czy nasze kosmetyki są odpowiednie dla vegan i wegetarian?
- 7. Czy nasze kosmetyki są bezpieczne dla dzieci?
- 8. Jak w sposób najbardziej wydajny przetestować próbkę naszych kosmetyków?
- 9. O czym warto wiedzieć przed pierwszym użyciem naszych kosmetyków?
- 10. Czy mamy w ofercie produkty dla mężczyzn?
- 11. Dlaczego nasze produkty tej samej linii czasem różnią się kolorem/konsystencją?
- 12. Do czego służą nasze koncentraty i eliksiry do skóry twarzy? W którym momencie pielęgnacji je nakładać?
- 13. Dlaczego czasem z oferty znikają poszczególne kosmetyki?
- Click&Collect Zamów i Odbierz w sklepie stacjonarnym
- 1. Na czym polega usługa click&collect
- 2. Jak długo trwa dostawa do salonu stacjonarnego
- 3. W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?
- 4. Ile czasu mam na odbiór zamówienia?
- 5. Co się stanie z moim zamówieniem jeżeli nie odbiorę go w ciągu 3 dni?
- 6. Czy zamówienie z odbiorem w sklepie mogę zapłacić przy odbiorze?
- Sklepy stacjonarne
- Zapytanie Ofertowe
- Kontakt