Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Wstaw pierwszy produkt.

Darmowa wysyłka! Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Dodano do koszyka!
Razem:
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0 W Twoim koszyku jest 1 produkt.
Razem produkty:
Razem:
Kontynuuj zakupy Realizuj zamówienie

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ORGANIQUE.PL

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.organique.pl prowadzony jest przez Organique sp. z o.o., ul. Zakładowa 3, 55-114 Szewce, telefon i adres e-mail: +48 71 791 60 04 , office@organique.pl  (biuro obsługi) lub +48 506 381 258, sklep@organique.pl (sklep internetowy), NIP: 8951939459, REGON: 02089801400000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000378873.

2. Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową www.organique.pl/sklep.

3. Sklep internetowy www.organique.pl/sklep publikuje jedynie wiarygodne i prawdziwe opinie o oferowanych produktach, korzystając z profesjonalnej pomocy platformy zaufane.pl celem weryfikacji prawdziwości i prawidłowości dodawanych opinii. 

4. Sprzedający korzysta z możliwości plasowania produktów w górnych wynikach wyszukiwania korzystając z narzędzi takich jak płatna reklama.

5. Definicje:

a)   Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www.organique.pl/sklep.

b)   Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.), określający w szczególności zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz warunki i zasady składania Zamówienia oraz w unijnej Dyrektywie Omnibus (właściwie: dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta,

c)   Sprzedawca – Organique sp. z o.o., ul. Zakładowa 3, 55-114 Szewce, telefon i adres e-mail: +48 71 791 60 04, office@organique.pl  (biuro obsługi) lub +48 506 381 258, sklep@organique.pl (sklep internetowy), NIP: 8951939459, REGON: 02089801400000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000378873,

d)   Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą i dokonująca niezawodowego zamówienia, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę,

e)   Formularz rejestracji – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający utworzenie Konta,

f)    Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Kupującego,  zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Kupującego, w tym informacje o złożonych Zamówieniach,

g)   Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności,

h)   Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego w języku polskim,

i)    Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

j)    Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Kupującemu agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z koszyka,

k)   Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty lub prezent do zakupów, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą,

l)    Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający zakup Produktu,

m)  Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym Kupującym automatyczne otrzymywanie na podany adres e-mail najważniejszych informacji związanych ze Sklepem internetowym,

n)  FORMULARZ ZWROTU – dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 6.,

o)  PROTOKÓŁ REKLAMACJI– dołączony do Regulaminu dokument umożliwiający złożenie reklamacji, o której mowa w § 7.,

p) Treść Użytkownika - elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Towarach, zdjęcia Towaru, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu;

r) Treść nielegalna – to informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem danego państwa członkowskiego – niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.

6.     Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegają na:

a)   umożliwieniu prowadzenia Konta w Sklepie internetowym,

b)   umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży,

c)   prowadzeniu Newslettera.

7.     Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest prawidłowe wypełnienie i zaakceptowanie Formularza rejestracyjnego lub Formularza zamówienia, udostępnianego na jednej z podstron Sklepu, a tym samym podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne.

8.     Przed wypełnieniem Formularza rejestracji wraz z utworzeniem Konta, Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację.

9.     Kupujący uzyskuje dostęp do Konta za pośrednictwem loginu i hasła. Umowa dotycząca prowadzenia Konta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieokreślony i nie pociąga za sobą żadnych zobowiązań finansowych dla Kupującego. Umowa może zostać wypowiedziana w każdym momencie poprzez usunięcie Konta w Sklepie internetowym lub przesłanie informacji o rezygnacji przez Kupującego na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@organique.pl.

10.     W Sklepie Internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty z oferty Sklepu. O zasadach dotyczących Promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.

11.     Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o  Produktach, podane na stronach internetowych  Sklepu  internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).

12.   Do prawidłowego korzystania ze Sklepu internetowego www.organique.pl, niezbędny jest:

a)      komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczości 1024 na 768 pikseli (minimalna rozdzielczość ekranu),

b)      przeglądarka stron internetowych, spełniająca minimalne wymogi określone poniżej:

    • Internet Explorer w wersji 8.00 lub nowszej z włączoną obsługą cookies,
    • Mozilla Firefox w wersji 25.00 lub nowszej z włączoną obsługą cookies,
    • Google Chrome 31 lub nowszej z włączoną obsługą cookies,
    • Safari 7 lub nowszej z włączoną obsługą cookies,
    • Opera 17 lub nowszej z włączoną obsługą cookies,

c)   włączona obsługa Java Script,

d)   klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

13.  Zapytania i reklamacje mogą̨ być́ kierowane na adres sklep@organique.pl lub pod numerem telefonu: +48 7179160 04 lub +48 604252 955 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

14.  Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin nieodpłatnie, w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego http://www.organique.pl/sklep/warunki-zakupow/regulamin-zakupow/ w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

15.  Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz unijnej Dyrektywie Omnibus (właściwie: dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

§ 2. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

 

1.     Sprzedawca może pozbawić́ Kupującego prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również̇ może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym po uprzednim wezwaniu do zaniechania naruszeń i wyznaczeniu dodatkowego terminu na zastosowanie się do żądania Sprzedawcy, w szczególności kiedy Kupujący dopuszcza się naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, a także gdy:

a)   podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

b)   dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Kupujących Sklepu internetowego,

c)   dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.

2.     Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, nie może dokonać́ powtórnej rejestracji bez uzyskania uprzedniej zgody Sprzedawcy. W tym celu należy skontaktować się drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta (sklep@organique.pl). 

3.     W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu internetowego usługami, Sprzedawca podejmuje wszelkie środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

4.     Kupujący zobowiązany jest w szczególności do:

a)   niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b)   korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń́,

c)   niepodejmowania działań́ takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

d)   korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy.

e)   korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f)    korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

 

§ 3. WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

 

1.     Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.     Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym.

3.     Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne, fabrycznie nowe (wolne od wad) oraz zgodne z obowiązującymi standardami i wymaganiami.

4.     Zamówienie, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, może być składane 7 dni tygodniu przez 24 godziny na dobę.

5.     W celu skutecznego złożenia oraz zrealizowania Zamówienia, Kupujący proszony jest o wypełnienie Formularza rejestracji i tym samym założenie Konta. Kupujący może również dokonać zakupu bez rejestracji, wybierając opcję „szybkie zakupy bez rejestracji”, gdzie proszony jest o wypełnienie Formularza zamówienia.

6.     Wybór zamawianych Produktów przez Kupującego jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka.

7.     W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – Kupujący ma możliwość́ modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się̨ wyświetlanymi Kupującemu komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. Natomiast w sytuacji, kiedy Kupujący będzie chciał dokonać zmian w danych po skutecznym złożeniu Zamówienia, powinien on niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

8.     Po podaniu przez Kupującego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać́ informacje dotyczące:

a)   zamówionych Produktów,

b)   jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują̨),

c)   wybranej formy płatności,

d)   wybranego sposobu dostawy,

e)   czasu dostawy.

9.     Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 14.00, w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

10.  Po złożeniu Zamówienia, Kupującemu zostanie przesłana wiadomość́ e-mail zatytułowana „Potwierdzenie złożenia zamówienia [numer zamówienia]” zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, które zostało przyjęte do realizacji.

11.  Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 10 niniejszego paragrafu.

12.  Zamówienia przekazane do realizacji mogą być anulowane przez Kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), do momentu wysyłki Produktu.

13.  Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie Zamówienia i przygotowanie do wysyłki) wynosi 4  dni robocze.

14.  Kupujący informowany jest o braku dostępności Produktów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Kupującym, przy czym wynosi on średnio 14 dni roboczych.

15.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Kupujący pomimo wezwania nie uzupełnił w terminie 7 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.

16. Kupujący, w każdym zamówieniu, może wybrać maksymalnie 3 próbki kosmetyków dołączając je do swoich zakupów lub zamawiając je samodzielnie. Zamawiając same próbki, Kupujący ponosi koszt dostawy lub ma możliwość odbioru bezpłatnego w sklepie Organique w ramach usługi Click&Collect. Kupujący ma możliwość zamówienia samych próbek, z bezpłatnym odbiorem w sklepie Organique w ramach usługi Click&Collect, z częstotliwością 3 próbki na 1 dzień.

 

§ 4. PŁATNOŚCI

 

1.     Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

2.     O całkowitej kwocie Zamówienia Kupujący informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia.

3.     Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).

4.     Kupujący niebędący osobą fizyczną w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

5.     Kupujący ma możliwość wyboru następujących form płatności:

a)   przelew z góry na rachunek bankowy za pośrednictwem platformy Przelewy 24,
b)   płatność za pobraniem.
c)   płatność przy odbiorze w przypadku wyboru usługi „Click&Collect” (odbiór osobisty w sklepie),
d)   płatność w systemie PayPo, Blik, Google Pay,
e)   płatność kartą płatniczą za pośrednictwem platformy Visa MasterCard.
6.   wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

7.     W przypadku wyboru formy płatności, o której mowa w pkt 5 a) niniejszego paragrafu, Produkt wysyłany jest do Kupującego w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie bankowym Sprzedawcy nr 91 1140 1140 0000 2888 4400 1007. W tytule zapłaty za Zamówienie należy podać numer Zamówienia.

8.     W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 b) niniejszego paragrafu Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż 72 godziny po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie), a płatność za Zamówienie dokonywana jest u przedstawiciela firmy kurierskiej.

9.     W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 c) niniejszego paragrafu, zapłata ceny na ręce osoby przekazującej zamówienie na terenie sklepu stacjonarnego będzie warunkiem wydania przesyłki Kupującemu. Opcja „Odbiór osobisty w sklepie” nie może być stosowana do zapłaty za Zamówienia z dostawą do krajów innych niż Polska lub miast Polski w których nie ma sklepów stacjonarnych Sprzedawcy.

10.     W przypadku wyboru formy płatności, o której mowa w pkt 5 a) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

11.  Płatności dokonywane online w Sklepie internetowym obsługiwane są za pośrednictwem platformy Przelewy24 dostępnej pod adresem www.przelewy24.pl, wykorzystywanej przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. (61) 847-52-64, fax: (61) 847-08-38, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014.

 12. Dokonana zapłata na poczet złożonego zamówienia ma charakter zaliczki, która w momencie realizacji dostawy będzie zaliczona na poczet zapłaty za dostarczony towar. W przypadku niemożności zrealizowania złożonego przez stronę internetową zamówienia, zaliczka podlega zwrotowi adekwatnie do stopnia realizacji złożonego zamówienia.

 

 

§ 5. DOSTAWA

 

1.     Dostawa Produktów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się̨ pod adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia.

2.     Kupujący może wybrać następujące sposoby dostawy zamówionych Produktów:

a)   dostarczenie Produktów na adres Kupującego podany podczas składania Zamówienia przez firmę kurierską – GLS (przesyłka kurierska standardowa lub pobraniowa),

b)   odbiór zamówionych Produktów w paczkomatach InPost.

c) odbiór zamówionych Produktów w sklepach stacjonarnych Sprzedawcy (usługa Click&Collect).

3.     Wyboru sposobu dostarczenia przesyłki dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

4.     Koszty dostawy ponosi Kupujący.

5.     Sprzedawca zobowiązuje się pokryć koszty przesyłki na terytorium Polski, jeżeli wartość Zamówienia przekracza 200 zł.

6.     Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.

7.     Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad.

8.     Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.

9.     Termin dostarczenia Produktów do Kupującego wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych od momentu wysłania.

 

§ 6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1.     Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

2.     Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:

a)   świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

b)   umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

c)   umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

d)   umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

e)   umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

f)    szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g)   umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,

h)   umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

i)    umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,

j)    dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

k)   umów zawartych w drodze aukcji publicznej,

l)    umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

m)  umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

3.     Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia do pobrania >>> 

FORMULARZ ZWROTU

4.     Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

5.     Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

6.     Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7.     Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

8.     Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.

9.     W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10.  Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.). tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

§ 7. REKLAMACJA

 

I.              Reklamacje dotyczące Produktów

1.   Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.

2.   W przypadku stwierdzenia, iż Produkt ma wadę, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.

3.   Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego PROTOKÓŁ REKLAMACJI

4.   Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT) lub jego kopię.

5.   Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.

6.   Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać zatytułowane „Reklamacja” i należy je skierować na adres pocztowy:

Organique sp. z o.o.

ul. Zakładowa 3

55-114 Szewce

Lub przesłać drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@organique.pl.

7.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

8.   Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni w formie pisemnej – drogą pocztową lub elektroniczną. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

9.   Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu.

10. Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

11. Powyższe, dotyczy wyłącznie Kupujących będących Konsumentami w rozumieniu Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).

 

II.            Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną

1.   Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się̨ usunąć́ w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Kupujących.

2.   Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Sprzedawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.

3.   W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub przerw technicznych w funkcjonowaniu Sklepu internetowego www.organique.pl Kupujący powinien powiadomić Sprzedawcę o powyższym.

4.   Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem www.organique.pl. Kupujący może zgłaszać drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@organique.pl.

5.   W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także datę wystąpienia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony internetowej www.organique.pl oraz swoje żądanie.

6.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

7.   Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

8.   Odpowiedź na reklamację dotyczącą funkcjonowania strony internetowej  Sklepu wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail wskazany przez Kupującego.

 

§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

1.     Kupujący, wypełniając Formularz rejestracji i zakładając Konto, proszony jest o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego 
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).

2.     Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu świadczenia usług, o których mowa w § 1. pkt 6 niniejszego Regulaminu.

3.     Dane osobowe Kupującego nie będą ujawniane innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych, bez uzyskania jego wyraźnej zgody.

4.     Kupujący ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia z bazy Sprzedawcy.

5.     Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Kupującego znajdują się w dokumencie Polityka prywatności sklepu internetowego www.organique.pl.

 

§ 9. OCHRONA PRAW AUTORSKICH

 

1.     Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone na stronie Sklepu internetowego www.organique.pl są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie.

2.     Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych na stronie Sklepu internetowego www.organique.pl w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa autorskie.

3.     Zabrania się również zewnętrznym podmiotom pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego www.organique.pl oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych.

4.     Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.

§ 10. DODAWANIE TREŚCI - KOMENTARZE, OPINIE

1. Dodanie komentarza o Sklepie lub produkcie, polega na umieszczeniu przez Klienta treści w zakresie zakupionego Towaru, przebiegu dostawy i samego Sklepu. Treść może być dodana również w sekcji komentarzy bloga.

2. Zabrania się umieszczenia w opiniach danych nieprawdziwych, sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste, treści promocyjnych lub zawierających odniesienie do płci, rasy, pochodzenia etnicznego, narodowości, religii, wyznania, światopoglądu, niepełnosprawności, wieku lub orientacji seksualnej.

3. Klient umieszczając opinię potwierdza, iż jest jej autorem i  odpowiada ze ewentualne szkody Organique.pl związane z jej umieszczeniem.

4. Zasady wprowadzanych Treści Użytkownika:

  • wypowiedzi są zrozumiałe, nie zawierają wulgaryzmów, treści obscenicznych, mogących obrazić moralność, etykę, uczucia religijne, prawa mniejszości, cześć, godność, dobre imię lub inne dobra osobiste,
  • treść komentarza nie może zawierać Danych Osobowych (imiona, nazwiska, telefony, adresy e-mail, adresy zamieszkania itp.), 
  • treść komentarza nie może zawierać reklamy, spamu lub jakichkolwiek form promowania innych firm oraz produktów,
  • treść komentarza nie może zawierać krytycznych i niewłaściwych uwag w stosunku do autorów innych opinii,
  • treść komentarza dotyczy stałych cech charakterystycznych Towaru, które nie ulegają zmianie,
  • treść komentarza nawiązuje do zakupionego przez Klienta Towaru,
  • treść komentarza nie odwołuje się do indywidualnych preferencji Klienta,
  • treść komentarza nie odwołuje się do nieuzasadnionego wyobrażenia Klienta o danym Towarze,
  • zdjęcie dodane do opinii nie może zawierać wizerunku osoby.
  • zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w ramach Sklepu.
5. Użytkownik Sklepu internetowego ma prawo do zgłoszenia Treści innego użytkownika, które naruszają niniejszy Regulamin. W takiej
sytuacji Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia za pośrednictwem eKomi Holding GmbH oraz Zaufane.pl, treści niezgodnej z zasadami Sklepu internetowego. Dokładny przebieg procedury zgłoszenia:

 a) Użytkownik w przypadku zauważenia Treści nielegalnej, proszony jest o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub danych (numer telefonu, mail) podanych na stronie kontaktu.

b) Sprzedawca przyjmuje zgłoszenie, weryfikuje wskazane treści i w razie konieczności, w terminie do 3 dni roboczych kontaktuje się z eKomi Holding GmbH oraz Zaufane.pl, w celu usunięcia Treści nielegalnej.

6. Użytkownik Sklepu internetowego zastrzega sobie prawo do samodzielnego analizowania Treści pisanych przez użytkowników. W przypadku wykrycia  Treści nielegalnej również w terminie do 3 dni roboczych kontaktuje się z eKomi Holding GmbH oraz Zaufane.pl, w celu usunięcia Treści nielegalnej.

7. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej jaką jest dodanie Treści (komentarza) o Towarach lub obsłudze Sklepu internetowego następuje na czas nieoznaczony. Zawarcie Umowy o świadczenie usługi dodanie Treści jest dobrowolne. Klient otrzymuje Usługę Elektroniczną bezpłatne, aczkolwiek korzyścią po stronie Sprzedawcy są Dane Osobowe przekazywane przez Klienta (szczegóły w Polityce Prywatności).

8. Usługa dodawania Treści polega na umieszczeniu przez Klienta opinii i komentarza w zakresie  zakupionego Towaru lub obsługi Sklepu internetowego, na opisanych niżej zasadach:

  • Usługa dodania Treści o Sklepie jest jednorazowa (zawierana na czas nieoznaczony) i do jej zawarcia dochodzi w chwili dodania opinii na portalu znajdującym się pod adresem www.organique.pl.
  • Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o dodanie Treści w terminie 30 dni od jej zawarcia i żądania zwrotu przekazanych treści cyfrowych.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie usługi o dodanie Treści, Sprzedawca na żądanie Klienta udostępnia mu treści, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie trwania Usługi Elektronicznej.
  • Sprzedawca zapewnia autentyczność opinii i komentarzy dodawanych w ramach Sklepu. Możliwość dodawania opinii i komentarzy mają bowiem jedynie zweryfikowani Klienci, którzy dokonali wcześniej zakupu danego Towaru w Sklepie.
  • Każdy Klient, który złożył Zamówienie w Sklepie internetowym ORGANIQUE i otrzyma zakupione Towary, otrzymuje indywidualny link umożliwiający wystawienie opinii. Wystawienie opinii jest dobrowolne. 

 9. Jedynie zweryfikowane przez Sprzedawcę opinie i komentarze podlegają publikacji w ramach Sklepu. Weryfikacja opinii opiera się na poniższych zasadach:

  • treść komentarza jest napisana w języku polskim z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny,
  • wypowiedzi są zrozumiałe, nie zawierają wulgaryzmów, treści obscenicznych, mogących obrazić moralność, etykę, uczucia religijne, prawa mniejszości, cześć, godność, dobre imię lub inne dobra osobiste,
  • treść komentarza nie może zawierać Danych Osobowych (imiona, nazwiska, telefony, adresy e-mail, adresy zamieszkania itp.), 
  • treść komentarza nie może zawierać reklamy, spamu lub jakichkolwiek form promowania innych firm oraz produktów,
  • treść komentarza nie może zawierać krytycznych i niewłaściwych uwag w stosunku do autorów innych opinii,
  • treść komentarza dotyczy stałych cech charakterystycznych Towaru, które nie ulegają zmianie,
  • treść komentarza nawiązuje do zakupionego przez Klienta Towaru,
  • treść komentarza nie odwołuje się do indywidualnych preferencji Klienta,
  • treść komentarza nie odwołuje się do nieuzasadnionego wyobrażenia Klienta o danym Towarze,
  • zdjęcie dodane do opinii nie może zawierać wizerunku osoby.

10. Prezentowane oceny (w skali od 1 do 5) jest to średnia ze wszystkich opublikowanych w ramach Sklepu komentarzy o Sklepie. 

11. Każda opinia opublikowana w ramach Sklepu jest automatycznie podpisana tym samym imieniem autora opinii, jakie zostało podane przez Klienta w polu “imię” podczas składania Zamówienia.

12. Publikując zdjęcie w opinii lub komentarzu, Klient udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na czas nieokreślony w stosunku do takiego zdjęcia, w zakresie jego publikacji w ramach Sklepu, wprowadzania do pamięci komputera, kopiowania i wykorzystywania do celów marketingowych.

13. Użytkownik nie jest informowany o akceptacji lub odrzuceniu opinii. Użytkownik ma prawo do złożenia odwołania w przypadku zablokowania lub usunięcia ich Treści. W tym celu, może skorzystać z Kwestionariusza Kontaktu ze wskazaniem swoich argumentów. Odwołanie to będzie rozpatrzone w terminie 30 dni przez Sprzedającego, a konkretniej Administratora Sklepu internetowego. Po tym czasie Użytkownik otrzyma informację zwrotną w tym temacie.

14. Rozpowszechniane przez Użytkowników w Serwisie opinie będą nieodpłatnie czytane przez inne osoby.

15. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik oświadcza, że jego wypowiedź nie narusza obowiązujących przepisów prawa, ani praw osób trzecich. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w ramach Sklepu.

16. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do podejmowania działań przeciwko niewłaściwemu korzystaniu i ochronie przed niewłaściwym korzystaniem ze Sklepu internetowego. W tym możliwość zawieszenia Użytkowników, którzy często przekazują ewidentnie nielegalne treści oraz złożenie zawiadomienie odpowiednim organom ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w uzasadnionych w Rozporządzeniu sytuacjach.

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze Sklepu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

2.     Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż po 7 dniach od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

3.     Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, Sądem właściwym do rozpatrywania sporu jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

4.     Przepisu powyższego nie stosuje się do konsumentów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) – gdzie wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.

5.     W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.) i inne właściwe.

6.     Regulamin obowiązuje od dnia 19.03.2024 roku.


Zapisz się do newslettera

Odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy, otrzymuj informacje o nowościach, promocjach i bądź blisko nas ♥